Mahtuniversaalid kipuvad tänases automaailmas oma positsioone linnamaasturitele loovutama ning Citroën koos Renault´ga ongi ühed viimased, kes seda tõde tunnistada ei taha ning endiselt tõsiselt ka MPV-dele panustavad.
Nagu see Prantsuse mahtuniveraalidel ikka olema kipub, leiab ka C4 SpaceToureri mudelivalikust pikendatud versiooni lisanimega Grand. Ja see Grand, mis arvudes väljendub 55 mm pikemas telgede vahes ja 115 mm lisandunud kogupikkuses, ei ole siin nimes sugugi vaid ilu pärast. Arvestades auto ligi 4,6 m kogupikkust, on prantslastel sinna kolme istmerea mahutamine üllatavalt hästi õnnestunud ja kuigi 7 täiskasvanut ilmselt ühist Euroopa tuuri ette ei võtaks, kannatab lühemaid otsi seal päris edukalt teha.
Citroën on läbi aastate üritanud massist erineda ja erandiks ei ole ka C4 SpaceTourer. Kui välimuse osas on tegu üna tavalise mahtuniversaaliga, siis sisemuses on disaineritel vallatleda lastud ja see on ainult hea. Kõigepealt hiiglaslik juhi kohale kaarduv tuuleklaas, mille efekt lööb eriti välja päikesesirme tahapoole liigutades. Liites sellele hiiglaslikud küljeaknad A-piilarite juures, on autos äärmiselt avar tunne. Tänases automaailmas ei ole päris tavalised ka armatuurlaua keskel asuvad näidikud ja omamoodi „kiiksuga“ on needki – kui vaadata näiteks vanamoodsat rullikut imiteerivat spido- ja tahhomeetrit. Ja muidugi roolisambal asuv käiguvalits, mis vanematele autohuvilistele klassikalise vana Volga silme ette toob!
Tehnilises pooles on uudiseks Peugeot´delt tuttava uue BlueHDi 160 diiselmootori ja Jaapani käigukastitootja Aisini poolt arendatud 8käigulise EAT8-automaatkäigukasti kombinatsiooni jõudmine ka C4 Spacetourerile. Kõigile ülejäänud mootoritele jõuab EAT8 käigukast aasta lõpuks.
Eesti oludes saab odavaima C4 SpaceToureri 23 900 euroga, meie testiautoks olnud 160 hj ja automaatkastiga mudeli hind algab 31 600 eurost.