Kui esimeste elektriautode Eestisse saabudes mõned aastad tagasi oli põhiküsimuseks, kas nendega ikka Tallinnast Tartusse jõuab, siis nüüdseks on elektriautod sedavõrd täiskasvanumaks saanud, et sisuliselt võib nad Eesti peale suvalise sihtpunkti suunas l
Hyundai Euroopa tootevalikusse jõuab kohe uhiuus hübriidauto, mis on loodud maasturi Hyundai Kona baasil.
Tegu on seejuures tavalise hübriidiga, mitte vooluvõrgust laetava pistikhübriidiga.
Autol on kaks jõuallikat: 106-hobujõuline bensiinimootor 1.6 GD
Seoses kiirelt kasvava nõudlusega nullheitega sõidukite järele kolmekordistab Hyundai Motor oma Kona Electricu kättesaadavust Euroopa klientidele.
Alates 2020.
Tänase automaailma kuum segment on väikesed linnamaasturid ja nii lisas Hyundai äsja uuenenud Kona kõrvale veel teisegi enam-vähem sama mõõtu auto, mil mudelinimeks Bayon.
Ehkki justkui taas järjekordne linnamaastur, kannatab Hyundai Bayon üsna hästi vä
Järgmisel aastal tootmisse jõudev Hyundai pisike linnamaastur hakkab kandma mudelinime Bayon.
Hyundai on küll juba väike-linnamaasturite klassis esindatud Konaga, ent eeldatavasti sihitakse Bayon sellest veidi odavamasse hinnaklassi.
Elektriautod levivad kiiresti. Samas sulanduvad need ka üha paremini üldisse pilti: elektriautod arenevad, nende kasututusmugavus ja laadimisvõimalused paranevad kogu aeg.