Testi läbisid edukalt Mercedes-Benz EQC ja CLA; Škoda Kamiq, SsangYong Korando, BMW Z4ja Audi A1. Lisaks hinnati teist korda Ford Focust, mida esmakordselt kontrolliti juba 2018. aastal.
SsangYong Korando oli Korea autotootja jaoks esimeseks mudeliks, mis Euro NCAP sarjas maksimaalse tulemuse pälvis.
Ka oli Mercedes-Benz EQC ettevõtte esimeseks elektriautoks, mis turvatestide tsükli läbis. Varasemalt on sama kõrge tulemuse saanud Jaguar I-Pace ja Audi e-tron. Veel enne aasta lõppu peaks Euro NCAP oma sõltumatu arvamuse andma ka Tesla Model X-i kohta.
Ford Focuse puhul oli korduv testimine tingitud sellest, et esimese testimise ajal avastati, et esiistmel olijate kaela saavad tagant otsasõidu korral liigse koormuse osaliseks. Nüüd näidati täiustatud autot, millel seda probleemi enam polnud.