Sisuliselt on tegu erinevates sarjades osalenud Ford GT võidusõiduauto tavalistele klientidele mõeldud versiooniga.
Tänavale selle masinaga asja siiski pole: see on mõeldud vaid kasutamiseks rajapäevade raames. Väidetavalt on uus sõiduk kohati isegi kiirem kui eeskujuks olnud võidusõiduauto, sest Mk2 loojaid ei piiranud ühegi sarja või klassi reeglid.
Auto jõuallika võimsus tõusis baasmudeli 656 hobujõu asemel 700 hobujõuni. Tagamaks piisava hulga hobujõudude olemasolu ka väga keerukates rajaoludes, varustati auto eriti efektiivse vedelikjahutusega põlemisõhu vahejahutiga. Mootoriga paaris töötab 7-käiguline robotkäigukast, mille seaded on kohandatud ringraja oludele vastavaks.
Aerodünaamikapaketis on uudiseks uus kaheosaline antitiib, uus splitter ja difuusor. Väidetavalt on selle tulemusena survejõud võrreldes GT tänavale mõeldud versiooniga kasvanud viis korda.
Rajale on mõeldud ka 19-tollistele velgedele mõeldud võidusõidurehvid Michelin Pilot Sport GT.
Lisaks on auto kaalu vähendatud 90 kilo võrra, seda eelkõige tänu adaptiivvedrustuse asendamisele käsitsi reguleeritava vedrustusega.
Salongis on uudiseks Sparco võidusõiduiste koos kuuepunkti turvavöödega (listasu eest on saadaval ka sarnane iste kaassõitja jaoks), tahavaatekaamera ja sõiduandmete salvesti.
Kokku toodetakse vaid 45 Ford GT MK2, iga sellise auto hind on 1,2 miljonit dollarit tavalise GT 450 000 dollari vastu. Ühtlasi on tegu esimese seeriatootmises oleva Fordiga, mille hind ületab miljonit dollarit.