Jaapani ja Euroopas müüdavad autod erinevad siiski üksteiselt tehniliselt. Nii ei jõua Euroopasse Jaapani turul pakutav Skyactiv-D 1,8 turbodiisel.
Ka praegu Euroopas müügil olev Mazda2 versioon diiselmootorit ei paku.
Euroopa jaoks ette nähtud ainsaks jõuallikaks on neljasilindriline Skyactiv-G 1,5 bensiinimootor, mida pakutakse kahe erineva võimsuse ja kahe erineva käigukastiga.
Baastasemel on mootori võimsuseks 75 hobujõudu, seda mootorit pakutakse vaid koos kuuekäigulise manuaaliga. Teiseks variandiks on sama mootor 90 hobujõuga, sellele variandile saab tellida ka automaatkäigukasti.
Mõlemad jõuallikad on seejuures varustatud süsteemiga Mazda M Hybrid. Tegu on 24-voldise süsteemiga, mis kasutab väikese elektrimootori abi, et lisada mootorile teatud situatsioonides pöördemomenti. Ka peaks selle tulemusena vähenema kütusekulu.
Ka peaks uuenenud Mazda pakkuma senisest pehmemat vedrustust ja täpsemat juhitavust.
Küll ei jõua Euroopani mõningatel Jaapani Mazda2 versioonidel kasutust leidev nelikvedu.