Kui varem pakuti Levorgi kahe turbomootoriga (1,6 liitrit ja 170 hobujõudu ning 2 liitrit ja 300 hobujõudu), siis neid enam ei pakuta.
Edaspidi on ainsaks saadaolevaks jõuallikaks 2-liitrine vabalthingav boksermootor mudeliperekonnast FB, millel võimsust 150 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 198 njuutonmeetrit. Just viimase näitajaga jääb uus jõuallikas varasematele mootoritele oluliselt alla: 1,6-liitrise turbomootori pöördemoment oli vastavalt 250 njuutonmeetrit ning 2-liitrisel turbomootoril 400 njuutonmeetrit.
Ainus pluss: auto väljalaskegaasid vastavad nüüd keskkonnanormile Euro 6d-Temp.
Keskmiseks kütusekuluks lubatakse 7,3 liitrit sajale, mis on samuti rohkem kui 1,6-liitrise turbomootori 6,9 liitrit sajale.
Käigukastiks on endiselt variaatorkäigukast Lineatronic, samuti on Levorg jätkuvalt nelikveoline.
Väliselt tunneb uuenenud auto ära eelkõige kapoti järgi: sellel pole enam varasemast tuttavat õhuvõtuava. Muid visuaalseid muudatusi mudeliaasta muutusega ei kaasnenud.
Interjööris on uudiseks uus meelelahutus ja navigatsioonisüsteem Gen 3.1, millel on 7-tolline puutetundlik ekraan. Baasvarustuses on ka valgusdioodidel esituled, kahetsooniline kliimaseade, vihma- ja valguseandurid, esimeste istemete soojendus, tagurduskaamera ja juhiabi- ning turvasüsteemide pakett EyeSight.
Auto baashinnaks Euroopas on ca 27 000 eurot.