Mazda täiendas ettevõtte kaubamärkide valikut

10.07.2019
Mazda CX-30. | Mazda

Jaapani autotootja Mazda on Euroopas ja USA-s patenteerinud rea uusi kaubamärke, mis vihjavad võimalikele uudismudelitele.

Juba kasutusel olevale kaubamärgile Mazda CX-30 lisandusid nüüd kaubamärgid CX-10, CX-20, CX-40, CX-50, CX-60, CX-70, CX-80 ja CX-90.

Nende registreerimine ei tähenda küll kohustuslikku kasutamist, kui vihjab siiski võimalustele Mazda tootevaliku laienemise osas.

Küll on praegu kindel, et kõik need kaubamärgid on mõeldud kasutamiseks crossoveritel. Sellele viitab tähis CX.

Siiski on ka üks erand: nimelt on ettevõte registreerinud ka kaubamärgi MX-30, mis võib olla viide mõnele uuele sportlikule Mazdale.

Artikli märksõnad: 

Sarnased artiklid