Võrreldes igapäevatöödeks mõeldud baasmudeliga on Ranger Raptor loodud eesmärgiga tagada maksimaalne võimekus maastikul kulgemiseks.
Selle nimel on tugevdatud auto raami, muudetud vedrustust ning sildade konstruktsiooni.
Auto jõuallikaks on 2-liitrine diiselmootor, millel võimsust 210 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 500 njuutonmeetrit. Mootor töötab paaris kümnekäigulise automaatkäigukastiga.
Nullist sajani kiirendab Ranger Raptor oma sõidukiteklassi kohta esmaklassilise 10,5 sekundiga, maksimaalkiiruseks on samuti korralikud 170 kilomeetrit tunnis.
Kõik see muudab Ford Ranger Raptori üheks kõige põnevamaks kastiautoks Euroopas.
Oma arvamuse uhkest masinast edastab meile Carfectioni toimetaja Henry Catchpole.
Muuseas, Eestis maksab Ranger Raptor 51 000 eurot.