Uus sõiduk põhineb kupeel Ferrari 812 Superfast.
Autol on kaheosaline jäik katus, mida on võimalik nupulevajutusega avada või sulgeda 14 sekundi jooksul. Auto võib samal ajal sõita kuni 45 km/h.
Tagaklaas on vertikaalselt istmete taga ning avaneb ja sulgub vajadusel katusest eraldi. Nii saab seda kasutada ekraanina, mis vähendab lahtise katusega sõites auto salongis tekkivaid õhukeeriseid.
Suurima muudatuse osaliseks võrreldes kupeega on saanud rotsteri tagaosa: sellel on madalama servaga pagasiruumi luuk ja uus difuusor. Pagasiruumi enda mahuks on tagasihoidlikud 250 liitrit.
Veel nägid auto konstruktorid vaeva Ferrari aerodünaamika lihvimisega, seda eelkõige suurema survejõu genereerimise huvides.
Tehniliselt on rotster kupee kaksikvend. Mootoriruumis tuksub 6,5-liitrine V12, mille võimsust 800 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 718 njuutonmeetrit. Mootoriga paaris pingutab seitsmekäiguline kahe siduriga robotkäigukast. Ka saab auto endale nelikroolimise võimaluse.
GTS-i tühimassiks on 1600 kilo, nullist sajani kiirendab Ferrari 3 sekundiga. Maksimaalkiiruseks lubatakse 340 kilomeetrit tunnis.
Rotster on 11 protsenti kallim kui kupee: selle eest küsitakse minimaalselt 356 000 eurot. Tellimusi uuele autole võetakse juba vastu, esimesed kliendid saavad oma lemmikud kätte juba käesoleval aastal.