Ametlikus nomenklatuuris kannab see mootor nime TCe 100, ning asendab varasemat vabalthingavat 1,6-liitrist jõuallikat SCe 115.
Uus mootor peaks olema ökonoomsem, paiskama õhku vähem CO2 ning pakkuma ka paremat pöördemomenti.
100-hobujõulist mootorit pakutakse vaid koos esirattaveo ja viiekäigulise käsikäigukastiga. Enamaks pole 160 njuutonmeetri suuruse pöördemomendiga "süda" hetkel võimeline.
Nullist sajani kiirendab uue jõuallikaga varustatud Duster 12,5 sekundiga (ehk 0,6 sekundit varasemast aeglasemalt), tippkiirus vähenes samuti 4 kilomeetri võrra, 168 kilomeetrini tunnis.
Keskmine kütusekulu on ideaaloludes 5,5 liitrit sajale, CO2 pääst aga 125 grammi kilomeetrile.
Hetkel koosneb Dusteri jõuallikate valik diiselmootoritest Blue dCi 95 ja Blue DCi 115 ning bensiinimootoritest TCe 130 GPF ja TCe 150 GPF.