See sõiduk on loodud General Motorsi veermikuarhitektuuri Epsilon 2 baasil, sama veermikku kasutab (veel) ka Opel Insignia.
Spetsiaalselt Euroopa jaoks saab XT4 endale uhiuue 2-liitrise diiselmootori, mille väljalaskegaasid vastavad keskkonnanormile Euro 6d. Mootori võimsuseks lubatakse ca 170 hobujõudu, maksimaalne pöördemoment küündib aga 380 njuutonmeetrini.
Sõltuvalt kliendi valitud versioonist võib XT4 olla kas esiratta- või nelikveoline.
Auto baasvarustusse kuuluvad liiklusmärkide tuvastussüsteem, sõidurea hoideabi, soojendusega istmed ees ja taga, soojendusega rool, elektriliselt avanev ja sulguv tagaluuk, parkimisabi, 360-kraadise vaatega kaamerasüsteem ning palju muud kasulikku.
Esialgu jõuab müügile XT4 kaks eriversiooni: Launch Edition ja Launch Edition Sport. Neist viimasele on ette nähtud nelikvedu, adaptiivne püsikiiruse hoidja, sportvedrustus ja värviline head up display ning nii mõndagi veel.
Müügile jõuavad mõlemad versioonid lähiajal, Saksamaal on nende baashinnaks vastavalt 42 900 ja 49 200 eurot.