Ka auto nimi, Centodieci viitab EB110 suunas: itaalia keeles märgib see numbrit 110. Tegelikkuses põhineb uus mudel siiski Bugatti Chironil, kuid on sellest võimsam ja teiste kerepaneelidega.
Nii on auto 8-liitrise W16 võimsuseks 1600 hobujõudu ehk 100 hobujõudu rohkem kui Chironil. Nullist sajani kiirendab Centodieci seega 2,4 sekundiga, 200 kilomeetrini tunnis 6,1 sekundiga ning 300 kilomeetrit tunnis saabub veel 7 sekundit hiljem. Auto maksimaalkiirus on piiratud 380 kilomeetriga tunnis.
Ka kaalub Centodieci 20 kilo vähem kui Chiron. Sellest hoolimata on tegu väga raske autoga, sest Chironi baasmudel kaalub 1996 kilo.
Kõige rohkem on vaeva nähtud EB110 disainist tuttavate elementide ülekandmisega Chironi kerele. Eelkõige tuli silmas pidada baasmudeli aerodünaamika ja jõuallika ning jõuülekande jahutamisega seotud detaile.
Kokku toodetakse vaid kümme Bugatti Centodiecit, igal aastal kaks masinat. Samas on iga 8 miljonit eurot maksev hüperauto endale juba omaniku leidnud.