Elektriline ülelaadimine tähendab seda, et kui tavalise turbo panevad tööle väljalaskegaasid ning tigukompressori mehaaniline ülekanne väntvõllilt, siis elektrilise ülelaadimise puhul hoolitseb turbiini erinevate töörežiimide tagamise eest elektrimootor.
Selle lahenduse eeliseks on fakt, et pea täielikult puudub nn turboviive.
Sarnast lahendust kasutab mõningate oma jõuallikate puhul näiteks Audi.
Patendile lisatud joonistest nähtub, et sarnast lahendust soovib BMW kasutada mudelit S1000R meenutaval kaherattalisel.
Ka ei saa välistada, et elektriline ülelaadimine võib hiljem jõuda teiste BMW mudeliteni, seda tingituna ühe rangemateks muutuvatest keskkonna- ja kütusekulu normidest.
Praegu pole teada, millal võiks selline lahendus jõuda seeriamudeliteni, kuid mingeid uudiseid võib parimal juhul oodata kas sügisesel Kölni või Milano mootorrattanäitusel.