See masin on loodud eelmisel talvel esitletud kupee F8 Tributo baasil, sisuliselt on siiski tegu Ferrari 488 Spider edasiarendusega.
Auto teeb eriliseks tema kaheosaline avatav jäik katusepaneel RHT (Retractable Hard Top), mida on võimalik automaatselt avada sõidukiirusel kuni 45 km/h ja seda vaid 14 sekundiga.
Ferrari välimust on lihvitud aga niipalju, et võrreldes 488 Spideriga on õhutakistus vähenenud 10 protsenti.
Tehniliselt on F8 Spider identne F8 Tributoga. Auto südameks on 3,9-liitrine kahe turboga V8, millel võimsust 720 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 770 njuutonmeetrit. Mootoriga paaris töötab seitsmekäiguline robotkäigukast.
Ferrari juhiabisüsteemide hulka kuuluvad külglibisemisi kontrolliv SSC (Side Slip Control) versioonis 6.1, samuti süsteem FDE Plus (Ferrari Dynamic Enhancer), mis reguleerib rõhku auto pidurisüsteemis, tagamaks nii maksimaalset juhitavust kui ka pidurdusjõudu.
Võrreldes kupeega on Spider tänu tugevdatud põhjale ja katusemehhanismile 70 kilo raskem: auto tühimass on 1400 kilo. Samas on uus auto siiski 20 kilo kergem kui 488 Spider.
Nullist sajani kiirendab Ferrari F8 Spider 2,9 sekundiga, maksimaalkiirus on aga 340 kilomeetrit tunnis.
Tellimusi uuele Ferrarile võetakse vastu juba praegu, esimesed kliendid saavad oma masinad kätte järgmisel aastal.