Nimelt kuvas droon piirkonnas, kus maksimaalne lubatud kiirus on 30 kilomeetrit tunnis, maja seinale "liiklusmärgi", mis "lubas" liigelda kiirusega 90 km/h.
Testis kasutatud Renault Capturile paigaldatud süsteem Mobileye 630 Pro läkski pettuse õnge ja luges "valel" liiklusmärgil kuvatud kiiruse ühegi tõrketa õigeks.
Konkreetsel juhul oli probleemiks vaid see, et seadme ekraanile kuvati vale lubatud kiirus. Suurem probleem on aga seotud autonoomselt liikuvate sõidukitega, mis võivad seinale kuvatud liiklusmärgi samuti õigeks lugeda ja siis kihutama kukkuda. Sellise käitumise tagajärgi on aga raske aimata.
Uuringu läbiviijate kinnitusel võivad järgmise põlvkonna liiklusmärgid vajada mingit tuvastussüsteemi, mis võimaldab isesõitvate autode elektroonikal teha vahet õigetel ja valedel liiklusmärkidel.
Katses kogutud materjal on avaldatud uuringus: "MobilBye: Attacking ADAS with Camera Spoofing".