Uuenenud autot on võimalik ära tunda uue kujundusega kaitseraudade, suurema radiaatorivõre ja uute valgusdioodidel esitulede järgi.
Juba standardvarustuses on värske Superb varustatud võtmevaba sisenemist võimaldava süsteemiga, lisaks saab Superbi kõige luksuslikum variant Laurin & Klement endal massaaži ja ventilatsiooniga esiistmed.
Superbi baasjõuallikaks on 1,6-liitrine 120-hobujõuline diiselmootor, mis töötab paaris seitsmekäigulise kahe siduriga DSG-käigukastiga. Aste kõrgemal on uued 2-liitrised diislid, millel võimsust kas 150 või 190 hobujõudu. Neid mootoreid saab siduda kas kuuekäigulise manuaali või seitsmekäigulise DSG-ga. Suuremat mootorit saab seejuures vaid DSG-ga ja seda kombineerida veel ka nelikveoga.
Bensiinimootorite valiku alguspunktiks on 1,5-liitrine 150-hobujõuline mootor kas käsikasti või DSG-ga. Alternatiiviks sellele on 2-liitrine turbomootor võimsusega 190 või 272 hobujõudu. Neist viimast saab vaid koos DSG ja nelikveoga.
Hiljem lisandub jõuallikate valikusse ka hübriidjõuallikas, mis seob 1,4-liitrise 156-hobujõulise bensiinimootori ja 85 kW elektrimootori. Selle komplekti maksimaalne efektiivne koguvõimsus on 218 hobujõudu. Akupaki mahutavuseks on 13 kWh, sõiduulatus vaid elektri jõul 55 kilomeetrit.
Akut saab laadida ka kodusest vooluvõrgust, koos paagitäie bensiiniga peaks Superb hübriid suuta ühe tankimise/laadimisega läbida kuni 850 kilomeetrit.
Müügile jõuab uuenenud Superb sügise hakul, elektrifitseeritud versioone tasub müügisalongist küsida järgmise aasta algul.