Kuigi ametlikus pressiteates räägitakse "uuest" Astrast, pole tegu siiski uhiuue PSA kontserni abiga loodud sõidukiga, vaid General Motorsi poolt arendatud masina värskendusega. GM-i poolt välja arendatud autosid on Opeli tootevalikus praegu kaks: Astra ja Insignia.
Seega on ka olulisemad muudatused jõuallikate valikus seotud General Motorsi uute mootoritega. Nii ei ole uus kolmesilindriline 1,2-liitrine bensiinimootor mitte PSA kontserni PureTech, vaid hoopis sarnase töömahuga General Motorsi uudismootor. Sellist jõuallikat pakutakse kolmes variandis: 110, 130 ja 145 hobujõudu. Kõik need mootorid töötavad koos kuuekäigulise käsikäigukastiga.
Võrreldes varasemate sama võimsusega jõuallikatega on uued mootorid kuni 19 protsenti ökonoomsemad.
Vana 1,4-liitrine turbomootor elas samuti üle uuenduskuuri ning nüüd saab seda osta 145-hobujõulises variandis ja seda paaris General Motorsi uue variaatorkäigukastiga. Sama käigukasti kasutavad näiteks Hiinas toodetavad Buickid.
Uus kolmesilindriline 1,5-liitrine diiselmootor on samuti General Motorsi omand, seda toodab ettevõtte Itaalias asuv tehas. Selle ettevõtte ostis General Motors Fiatilt ära juba pärast Opeli müüki.
Astra diiselmootor on ühtlasi esimeseks mooduldiislite perekonda CSS kuuluvaks jõuallikaks. Sinna kuuluvad kolme- ja neljasilindrilised diiselmootorid, millega hakatakse varustama General Motorsi toodangut üle maailma.
Opeli jaoks tarnitakse selle mootori 105- ja 122-hobujõulised variandid. Baasvarustuses on need mootorid varustatud kuuekäiguliste käsikäigukastiga, võimsamale variandile saab tellida aga ka üheksakäigulise automaatkäigukasti GM Hydra-Matic 9T45.
Lisaks muudatustele jõuallikate valikus lihviti ka Astrate välimust, eelkõige puudutas see autode kaitseraudu ja radiaatorivõret. Aerodünaamika lihvimine võimaldas aga Astra luukpära õhutakistuse viia tasemel Cd= 0,26, universaalil aga tasemeni Cd=0,25.
Auto jaoks arendati välja ka uus näidikuteplokk, mille keskel on suur vedelkristallekraan ning moodne 8-tollise ekraaniga meediasüsteem. Veel on Astra jaoks ette nähtud uued esi- ja tagakaamerad.
Sõitjad on aga Opelile tänulikud vedrustuse uute seadete eest, mis peaksid tagama senisest mugavama sõidu. Sportliku sõidustiili hindajatele on ette nähtud aga jäigemate amortide ja vedrudega ning kiirema rooliga sportpakett.
Müügile jõuab värskendatud Opel Astra eeloleval sügisel. Päris uus Astra debüteerib aga 2021. aastal, see auto luuakse juba PSA kontserni veermikuarhitektuuri EMP2 baasil.