Lotus võtab kasutusele värskendatud embleemi
09.08.2019
Lotuse uus embleem. | Lotus

Briti sportautode tootja Lotus värskendas veidi oma firmaembleemi.

Tegu on järjekordse elemendiga ettevõtte turundusliku värskendamise kampaanias, mis algas siis, kui 2017. aastal ostis ettevõtte Hiina autotootja Geely.

Suurim erinevus 2010. aastast kasutusel olevas embleemiga peitub selles, et uus embleem pole enam kolmemõõtmeline.

Logo kuju ja selle elemendid on aga enam-vähem endised.

Embleemi värskendamise käigus võeti eeskujuks Lotuse asutaja Colin Chapmani poolt rõhutatud kaks elementi: lihtsus ja kergus.

Kokku on Lotusel olnud kaheksa erineva disainiga embleemi. Neist esimene püsis aastatel 1948 kuni 1985.

Artikli märksõnad: 

Sarnased artiklid