Tegu on ühtlasi Lotuse ajaloo kõige võimsama autoga ning väidetavalt ka kõige võimsama elektrimootoriga seeriaautoga maailmas.
Võimusele kohaselt on neljarattaveolise auto dünaamika esmaklassiline: nullist sajani kiirendab auto vähem kui 3 sekundiga, 300 kilomeetrit tunnis tuleb vähem kui üheksa sekundiga. Maksimaalkiiruseks lubatakse üle 325 kilomeetri tunnis.
Hüperauto jõuallikateks on kaks elektrimootorit, neid toitvate akude mahutavus on 70 kWh. Nendesse talletatud energiast peaks piisama kuni 400 kilomeetri läbimiseks.
Kuigi auto kere ja kandmik on valmistatud süsinikkiust, on tegu siiski küllaltki raske autoga: tema tühimass on 1690 kilo. See teeb Evijast lisaks ajaloo kõige võimsamale autole ka ajaloo kõige raskema Lotuse.
Sellest hoolimata lubatakse Lotusele isegi hüperautode klassi kohta erakordseid sõiduomadusi.
Juba on välja hõigatud ka Evija hind: 1,7 miljonit naela pluss maksud. Lisaks peavad autost huvitatud tegema 250 000 naela suuruse ettemaksu.
Ostjate leidmisega suure tõenäosusega probleeme pole: Evijat toodetakse vaid 130 eksemplari. Esimesed autod võiksid klientideni jõuda millalgi järgmisel aastal.
Tootma hakatakse uut autot Lotuse kodutehases Hethelis. Oma panuse auto sündi annab ka Williams Advanced Engineering, kes on tuntud kui Formula E akude tarnija.