Top Gearile antud intervjuus kinnitas John Hennessey, et 1600 hobujõust ei tohiks piisata 300-miilise tunnikiiruse saavutamiseks.
Tema hinnangul vajanuks Bugatti sellise kiiruse saavutamiseks pigem baasmudelist 500 hobujõudu rohkem. Mingeid tõendeid tal võimaliku pettuse kohta siiski esitada polnud.
Samas pole selles, et autotootjad oma rekordite püstitamiseks mõeldud sõidukeid vaikimisi võimsamaks teevad, midagi üllatavat.
Ka on tänaseks selgunud, et Guinnessi rekordite raamat ei registreeri Bugatti rekordit ametliku rekordina. Põhjus selleks on lihtne: rekorditeraamatu tegijad fikseerivad vaid kiirusrekordeid, mis mõõdetakse kahe edasi-tagasi sõidu keskmisena, Ehra-Lesseni testirajal on tippkiirust võimalik saavutada vaid ühes suunas sõites.