Selleks kasutatakse juhti jälgivat kaamerat ning erinevaid biomeetrilisi sensoreid. Nendelt saadud tagasiside põhjal muudab tarkvara auto erinevaid seadeid. Eelkõige jälgitakse juhi näoilmet, et hinnata tema stressitaset.
Saadud info põhjal muudetakse kliimaseadme, mugavusvalgustuse ja audiosüsteemi seadeid, võimaldamaks juhile võimalikult mõnusat autos viibimist. Erilist rõhku pannakse mugavusvalgustuse toonile, sest nii loodetakse kõige rohkem mõjutada juhi meeleolu.
Uus tehnoloogia ei ole seotud vaid esiistmetel viibijatega, praegu testitakse sama lahendust ka tagaistmel viibijate jaoks. Neid jälgivad esiistmete peatugedesse peidetud kaamerad. Seal on tehnikal küll teine roll: inimese ärkvel hoidmise asemel luuakse mugav keskkond tukastamiseks.
Tarkvara on seejuures nii nutikas, et suudab meelde jätta konkreetsete inimeste eelistused ning võtta need oma otsuste algmaterjaliks.
Hetkel pole veel selge, millal uus tehnoloogia seeriatootmisse võiks jõuda, tõenäoliselt juhtub see lähima viie aasta jooksul.