Nimelt näevad uued reeglid ette, et väljalaskesüsteemi müra mõõdetakse selle kõige valjemas töörežiimis. Seni mõõdeti müra summuti baasrežiimis, seega võis sportlik töörežiim olla sellest valjem. Edaspidi seda võimalust aga enam ei ole.
Tagamaks siiski seda, et autoomanik kuuleks oma sõiduki jõuallika mõjusat häält, hakatakse rohkem rõhku panema salongis läbi kõlarite edastatava "sünteetilise" mootorihääle genereerimisele.
Sarnast lahendust kasutavad mitmed autotootjad juba praegu, kuid edaspidi muutub see tõenäoliselt valdavaks strateegiaks.
Tõeliselt valju ja sportliku väljalaskesüsteemi omandamiseks tuleb aga vähemalt esialgu pöörduda järelturu pakkujate poole. Samas ei saa välistada, et ka nende toodangule pannakse peagi "päitsed pähe."