Ettevõtte plaanide kohaselt hakkab Corsa e-Rally võistlema mudelipõhises võistlussarjas, mis saab nimeks ADAC Opel e-Rally Cup.
Esimesed võistlused on plaanitud 2020. aasta suvesse, esialgu tuleb starti 15 autot.
Tehniliselt on ralliauto väga sarnane tavalisele elektrilisele Corsale: auto südameks on elektrimootor, millel võimsust 136 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 260 njuutonmeetrit. Auto akupaki mahutavuseks lubatakse 50 kWh, veavad Corsal esirattad.
Tänavale mõeldud Corsa-e suudab nullist sajani kiirendada 8,1 sekundiga, sõiduulatus ühe laadimisega on 330 kilomeetrit. Võidusõiduauto dünaamilised näitajad ning ka sõiduulatus tulevad tõenäoliselt teistsugused.
Olulisemad muudatused puudutasid auto veermikku, mis on tehtud tugevamaks, samuti sai auto efektiivsemad pidurid ning iselukustuva Torseni diferentsiaali.
Ka on Corsal tulekustutussüsteem, turvapuur, põhjakaitse ja 12-voldine liitiumioonaku.
Opel Corsa-e Rally hinnaks lubatakse vähem kui 50 000 eurot (seda ilma kohalike maksudeta).