Autotootja teatel on tegu esimese korraga, kus väikeseerias toodetakse ennesõjaaegse võidusõiduauto ametlikke koopiaid. Päris õige nende väide siiski pole: näiteks Bugatti Type 35 ja Alfa-Romeo võidusõiduautode koopiaid toodetakse Argentiinas juba pikki aastaid.
Algseid Blowereid toodeti 1929. aastal vaid neli eksemplari, kõik autod on ka tänaseni säilinud. Nende haruldus kui ka võidusõiduajalugu teevad neist ajaloo kõige väärtuslikuma Bentleyd.
Uued "vanad" Bentleyd sünnivad kui Continuation Series mudelid. Tehniliselt on nad identsed 1929. aastal toodetud autoga, tehtud on vaid mõned muudatused sõidukite turvalisust arvestades.
Alles jäävad nii pressitud terastaladest raamid, lehtvedrud, 400 mm läbimõõduga trummelpidurid kui ka algne neljasilindriline kompressorlaadimisega mootor, millel võimsust ca 240 hobujõudu.
Originaaliga identsete detailide saamiseks võeti tehases lahti raaminumbrit HB 3403 kandev auto, selle kõik detailid katalogiseeriti ja seejärel loodi nende digitaalmudelid.
12 auto valmistamine võtab aega umbes kaks aastat. Replikate hinnad pole teada, kuid tõenäoliselt on tänaseks need kõik ette ära müüdud.