Austria võistlusele kandideeris 260 meeskonda üle maailma, võistlema pääses vaid 60. Tänu heale ettevalmistusele oli eestlastel ainsa meeskonnana teisel võistluspäeval kõik kontrollid läbitud ning sai liikuda edasi dünaamiliste alade juurde.
Kaheksasõidus ja kiirenduses sõideti välja viies koht, kus esimesest kohast jäi lahutama vastavalt 0,236 ja 0,107 sekundit. Nii väikeste vahedega üldises punktiarvestuses punkte ära ei antud ning ülejäänud võistlusalad olid üldarvestuse kujunemises otsustavad.
Tudengivormeli meeskond jäi oma sooritusega antud aladel rahule ning meeskonna peainsener Karl Robin Tiisläri sõnul sõitsid neist kiirema aja välja need meeskonnad, kes kasutavad võimsaid ventilaatoreid, mis vormeli tiiva ja maa vahel õhukiirust suurendavad. See tähendab, et vormel genereerib kordades rohkem survejõudu.
Team Tallinn otsustas, et ventilaatorite süsteemi kasutusele ei võeta, sest FEST24 puhul oli juba plaanis ellu viia mitmeid teisi innovaatilisi lahendusi. Näiteks isearendatud mootorite kasutuselevõtt ning uus nurgakoostu kontseptsioon. Meeskonna kapten Kristjan Taimla sõnul ei ole riskijuhtimise seisukohalt mitmete suurte muudatuse üheaegne sisseviimine mõistlik, sest antud võistlussarjas on kõige olulisem töökindlus. “Võid ehitada maailma kõige kiirema vormeli, kuid kui see ei ole töökindel, siis sellega sa kaugele ei sõua” lisas Taimla. Samuti kaaluvad ventilaatori süsteemid üle 10 kg ning kestvussõidus annavad meeskonnad selle tõttu aega ära.
Töökindlus on prototüüpvormelite puhul oluline eelkõige seetõttu, et enim punkte annab võistlusel kestvussõit. Kui kestvussõitu hea tempoga lõpuni ei sõida, siis üldarvestusel poodiumile asja ei ole, isegi kui kõik teised alad on poodiumikoha väärilised. Kestvussõidu käigus läbitakse 22km, poole distantsi peal toimub ka juhi vahetus. Kestvussõidu olulisust illustreerib hästi fakt, et enne kestvussõidu algust oli hea soorituse korral võimalus üldarvestuses kuldmedal saavutada tevelt kuuel meeskonnal.
FS Team Tallinna sõit oli kogu kestvussõidu vätel sujuv ja stabiilne. Esimese juhi 5. ringiaeg osutus päeva parimaks ning distantsi koguajaks kujunes 19 minutit ja 36 sekundit. Keskmine ringiaeg oli 2 sekundit kiirem kui ühelgi teisel meeskonnal. Hea soorituse eest eestlastele nii kestvussõidu kui ka üldarvestuse esimene koht!
Tudengivormel on Tallinna Tehnikaülikooli ja Tallinna Tehnikakõrgkooli tudengite ühisprojekt, mille raames projekteeritakse ja ehitatakse valmis isejuhtiv elektrivormel, mis pannakse proovile rahvusvahelistel Formula Student sarja tootearendusvõistlustel. Projekti eesmärk on täiustada inseneriharidust ning sütitada noortes huvi inseneeria vastu. Eesti tudengite teadmised on aastatega arenenud niivõrd kõrgele, et võisteldakse maailma tipus ning astutakse kandadele tippmeeskondadele nagu seda on Stuttgarti, Zürichi ja Delfti tehnikaülikoolide tiimid. Tudengivormeli peatoetaja on Milrem Robotics.