Kokkuleppe kohaselt hakkavad hiinlased MV Agusta jaoks tootma mootorrattaid, mille töömaht jääb 350 ja 500 cm3 vahele. Vastutasuks aitavad itaallased luua 800 cm3 mootoriga kaherattalise Loncini kaubamärgi Voge jaoks.
MV Agusta kuulub praegu Venemaalt pärit ärimees Timur Sardarovile. Samas teatas Sardarov alles eelmisel aastal, et MV Agusta ei hakka tootma "odavaid mootorrattaid" ning keskendub vaid kallimate kaherattaliste valmistamisele. Nüüd näib, et motomaailma reaalsus sunnib teda oma sõnumeid sööma.
Uued plaanid näevad ette, et Loncin toodab MV Agusta DNA-ga mootorrattaid Aasia turu jaoks. Kinnitamata andmetel on uus mudelivalik selline: MV Agusta Brutale 350/400/500, F2 350/500, Tourismo Veloce 350/500 ja Dragster 350/500.
Prototüüpide kujul peaksid Hiina MV Agustad oma esimese etteaste tegema sügisesel Milaano mootorrattanäitusel.
Seeriatootmisse peaksid uue kaherattalised minema aastal 2021.