Autode jõuallika moodustavad 2,2-liitrine V6 ning generaatorist ja elektrimootorist koosnev kombinatsioon, mille efektiivne koguvõimsus on üle 900 hobujõu.
Sarnaselt F1 maailmale kogutakse eelkõige pidurdamisel üle jäävat energiat. Seda kasutatakse seejärel kiirendustel mootori abistamiseks. Samuti on edaspidi võimalik juhil oma auto mootorit vajadusel käivitada iseseisvalt, praegu on selleks vaja välist starterit.
Algselt plaaniti üleminekut hübriidjõuallikatele juba 2021. aastal, kuid nüüd lükati see plaan 12 kuu võrra edasi.
Praegu plaanivad uusi jõuallikaid toota Honda ja Chevrolet, kuid oodatakse ka teiste autotootjate panust.
Uued jõuallikad on praeguste plaanide kohaselt kasutusel kuni aastani 2027.