Taliolümpia
Jukka Antila
07.10.2007

Talverehvi valikusse suhtutakse tihti pealiskaudselt. Suvel on pikad ja kiired sõidud, talvel tuiatakse tööle ja koju tagasi. Ning kui peavad nagunii naelad, kas pole ükskõik, kelle tehtud kummiring ära rautatud on? Aga ei ole nii.Suvised avariid on küll tihti traagilisemad,ent plekk koliseb talvel sagedaminigi – füüsika vastu ei saa,ka parim talverehv ei suuda musta jääd suviseks asfaldiks muuta.Ja paraku,mitte kõik talverehvid pole kaugeltki parimad.

Traditsioonilises TMi suures talverehvide testis võtavad mõõtu:

Naastrehvid: Barum Norpolaris; Bridgestone Noranza 2; Continental ContiWinterViking 2; Gislaved Nord Frost 5; Goodyear UltraGrip Extreme; Hankook I*Pike; Kingstar W411; Michelin X-Ice North; Nokian Hakkapeliitta 5; Pirelli Winter Carving Edge; Vredestein Icetrac

Lamellrehvid: Bridgestone Blizzak Nordic WN-01; Continental ContiVikingContact 3; Dunlop Graspic; Gislaved Soft Frost 2; Kumho Ice Power KW 21; Michelin X-Ice; Nokian Hakkapeliitta RSi; Pirelli Icestorm; Toyo Garit G4; Vredestein Nord-Trac; Yokohama Ice Guard ic20

Kogu testi leiad siit pdf-kujul.

Sarnased artiklid