Audi elektriline crossover e-tron quattro suutis 24 tunni jooksul sõita kümne erineva riigi teedel.
Selle aja jooksul läbis auto 1695 kilomeetrit.
Maasturi teekond viis Sloveeniasse, Austriasse, Itaaliasse, Liechtensteini, Šveitsi, Prantsusmaale, Saksam
Käesoleva aasta neljandas kvartalis toob Audi müügile oma elektrilise maasturi e-tron uue ja senisest odavama versiooni.
Uus variant kannab nime e-Tron 50 Quattro, selle elektrimootorite koguvõimsuseks on 313 hobujõudu ja maksimaalseks pöördemomendiks 5
Mullu autoralli MM-võistlustel kasutusele võetud Rally1 hübriidautosid on võrreldud nelja aastakümne eest ralliradadel kihutanud legendaarsete B-rühma autodega.
Dramaatilise B-rühma ajastu oli lühike ja kestis vaid viis aastat, aga samas ei saa üle ega
Kuigi Audi liitub brändi ajaloos esimest korda F1 MM-sarjaga, ei tähenda see sugugi, et Saksa autotootjal puuduvad märkimisväärsed saavutused autospordis.
Esmakordselt ilmus Audi nimi autotootjate nimekirja juba 1910.
2023. aasta esimeses autotestis on vastamisi bensiinimootoriga pereuniversaalid. Sõidame uue Toyota Corolla Crossiga ja toome taas rambivalgusse legendaarse Audi Quattro.
Uue aasta avanumbrile kohaselt teeme ettevaate 2023.
Novembri Tehnikamaailmas ilmub kauaoodatud talverehvide test paneme kõrvuti 9 naast- ja 9 lamellrehvi ning katsetame nende kõrval, kuidas saavad meie oludes hakkama leebematesse oludesse mõeldud nn Kesk-Euroopa naastrehv ja aastaringne rehv.
Käime ära äs
Võidusõiduautod on valmistatud kompromissitu kiiruse nimel. GTI- ja sportautode puhul tulevad arvesse ka muud tegurid, kuid kiirus pakub ikka põnevust.
Auto talveomadused ei sõltu otseselt sellest, millist energiat liikumiseks kasutatakse. Erinevusi siiski esineb, kütteseadmete võimsuse poolest on elektriautod tavalistest reeglina üle, aga mõnes osas on veel arenguruumi.