Tegu pole siiski i30 N-i väikese vennaga, vaid eelkõige visuaalset sportlikkust pakkuva masinaga.
Pisikese esiveolise luukpära mootoriruumis elutseb 1-liitrine kolmesilindriline T-GDI bensiinimootor, millel võimsust 100 hobujõudu ja mille maksimaalne pöördemoment küündib 171 njuutonmeetrini. Mootor töötab paaris viiekäigulise käsikäigukastiga.
Nullist sajani kiirendab i10 N Line selle mootoriga 12,6 sekundiga, maksimaalkiirus on 171 kilomeetrit tunnis.
Soovi korral saab N Line varustuse tellida ka 1,2-liitrise vabalthingava mootoriga, millel võimsust 82 hobujõudu. Selles kombinatsioonis sekundeerib viiekäigulisele manuaalile ka sama käikude arvuga automaatkäigukast.
i10 N Line erineb oma baasmudelist ka visuaalselt, seda eelkõige uute päevasõidutulede ja punast värvi ilutriipude kaudu.
Auto jaoks on ette nähtud ka spetsiifilise disainiga 16-tollised veljed, punane i10 embleem, karterikaitse ja difuusor auto tagaosas. Kerevärve on valikus kuus, neid saab kombineerida teist värvi katusega.
Interjööris tervitavad sõitjad N-logoga rool ja käigukang, samuti metallist katetega sportlikud pedaalid.