Hyundai tõmbas katte uuelt väikeautolt i10

03.09.2019
Hyundai i10. | Hyundai

Vahetult Frankfurti autonäituse eel avalikustas Hyundai esimesed ametlikud fotod uue põlvkonna väikeautost i10.

Hyundai i10 on Euroopas ettevõtte tootevaliku kõige soodsamaks esindajaks, mis nüüd on jõudnud kolmanda mudelipõlvkonnani.

Võrreldes i10 eelmise põlvkonnaga on uue auto teljevahe kasvanud 40 mm (2425 mm), pikkust on juurde tulnud aga vaid 5 mm (3670 mm). Ka on uus auto 20 mm laiem (1680 mm) ja samapalju madalam (1480 mm).

Eelkäijast väliselt oluliselt erinev pisiautot saab nüüd tellida ka kahetoonilises värvkattega, samuti võib autole tellida kuni 16-tollise rehvide ja velgede kombinatsiooni.

Interjöör on pisiauto kohta väga korralik: esinduslik komplekt näidikuid, mugavad istmed, kahes osas alla käiv tagaistme seljatugi, kallimatel versioonidel aga kliimaseade, 8-tollise ekraaniga meelelahutus- ja navigatsioonisüsteem, nutitelefonide juhtmeta laadimise võimalus ning nupp auto käivitamiseks.

Salong ise on ruumikam, pagasiruumi suuruseks on aga 252 liitrit ehk sama palju kui i10 teisel mudelipõlvkonnal. Küll on 29 millimeetri võrra eelkäijast madalam tagaluugi alumine serv, see peaks hõlbustama asjade tõstmist pagasiruumi.

Juhiabisüsteemidest on i10 varustuses olemas automaatpidurdus, sõidureast lahkumise hoiatussüsteem, juhi väsimusest hoiatav süsteem ja automaatne lähi- ning kaugtulede vahetus.

Jõuallikate valikus on baasmootoriks 1.0 MPi, millel võimsust 67 hobujõudu. Talle sekundeerib 1,2-liitrine MPi, millel nüüd võimsust 84 hobujõudu. Käigukastidest on baasvarustuses viiekäiguline manuaal, automaatkäigukasti rolli täidab aga sama "kasti" robotiseeritud variant.

Liitrise mootoriga i10 jaoks saab eraldi tellida ökopaketi, mis toob endaga kaasa "venitatud" ülekanded käigukastis, 14-tollised veljed ja rehvid ning vaid kahekohalise tagaistme. Selle tulemusena väheneb mõnevõrra auto CO2 pääst.

Euroopas jõuab uuenenud Hyundai i10 müügile käesoleva aasta lõpuks.

Artikli märksõnad: 

Sarnased artiklid