Kuigi S-Way kohta käivad materjalid räägivad autost kui uuest veokist, on tegu siiski Stralise väga põhjaliku värskendusega. Nii on ka kabiin Stralise oma edasiarendus, mida on tugevdatud ning mille sõitjateruumi kõrgus on kasvanud 199 sentimeetrilt 215 sentimeetrini.
Endine on ka veoki armatuurlaud, mis on saanud endale uued kindalaekad ning 22 nupuga "targa" rooli. Ka säilitas veok klassikaliste näidikutega näidikuteploki, samas on praegu teada, et näiteks Man arendab oma uudismudelite digitaalset näidikuteplokki.
Iveco ei ole kaasa läinud ka Mercedes uuendusega, mille käigus asendati tahavaatepeeglid kaameratega.
Väga ebatavalise lahendusena on kabiini juhi jaoks on auto varustatud miniatuurse treeningsaaliga, mille abil on auto juhil võimalik oma keha vormis hoida.
Esmakordselt lubatakse, et S-Way on 100 protsendi ulatuses "võrgus": nii saab autoga suhelda nutitelefonis ning jälgida tema asukohta ja seisundit arvuti vahendusel.
Jõuallikate valiku ja jõuülekannet värskenduskuur ei puudutanud: kõik on identne Stralisega. See tähendab, et veokile on võimalik tellida 9-, 11- ja 13-liitrised diiselmootorid, mille võimsus jääb 330 ja 570 hobujõu vahele ning 9- ja 13-liitrised gaasimootorid, mille võimsus on 270 või 460 hobujõudu. Käigukaste on üks: ZF-i toodetud Hi-Tronix.
Küll peaks auto olema senisest 4 protsenti ökonoomsem, seda näiteks tänu paremale aerodünaamikale.
Veoki kasutajaid rõõmustab tõenäoliselt ka mitmeosaline esimene kaitseraud, mida on võimalike õnnetuste korral lihtsam ja soodsam remontida.