Škoda Superbi rekordiline kolmas võit (eelmised tulid aastatel 2009 ja 2016) oli Eesti aasta auto ajaloo üks kindlamaid – 84 võimalikust punktist sai Superb koguni 70 ja tosinast žüriiliikmest ei pannud Škodat esikohale vaid neli.
Eesti aasta auto 2025 konkursi teine koht kuulus Dacia Dusterile (53 punkti), järgnesid Hyundai Santa Fe (38), Volkswagen Tiguan (37), Renault Scénic e-Tech (37) ja Ineos Grenadier (29). Võrdsete punktide korral otsustavad paremusjärjestuse kõrgemad kohad, esmalt võrreldakse esimesi, seejärel teisi kohti jne. Tiguanil olid ühed kolmanda koha punktid enam kui Scénicul.
Aasta auto žürii esimees Tõnu Ojala tõi välja, et mullune autoaasta oli uudisterohke, esmasesse kandidaatide nimekirja pääses 45 uudismudelit. „Autoajakirjanikest žüriiliikmed nimetasid oma esmases valikus kokku neist tervelt 36 eri mudelit,“ lisas Ojala. „Kui lõpuks oli Dacia teine koht peaaegu sama kindel kui Škoda esikoht, siis kolmandale kohale käis ülitihe võistlus. Hyundai Santa Fe edestas vaid ühe punktiga nii Volkswagen Tiguani kui Renault Scénicut.“
Eesti aasta auto valis traditsiooniliselt Eesti autoajakirjanikest koosnenud žürii. Sel korral andsid hääli Indrek Jakobson, Tõnu Korrol, Tõnu Ojala, Elmar Ots, Margus Pipar, Veli Rajasaar, Karl-Eduard Salumäe, Kaspar Sepp, Kristjan Sooper, Esta Tatrik, Tarmo Tähepõld ja Laas Valkonen. Väljaannetest olid esindatud Tehnikamaailm, What Car, auto24.ee, Äripäev, Accelerista ja Autoleht / Autogeenius.
Iga-aastase autokonkursi esmasesse valikusse kuuluvad viimase 12 kuu jooksul Eestisse jõudnud uudismudelid, mille seast selgub enim hääli saanud finalistide kuuik. "Punaseks jooneks" on septembrikuine Tartu motoshow.
Esimene aasta auto valiti Tehnikamaailma eestvedamisel 2001. aastal. Alates 2023. aastast valitakse Eesti aasta autot Eesti Autospordi Liidu egiidi all.
Eelmisel aastal oli Eesti aasta autoks Peugeot 408.