Mullusel Genfi autonäitusel tõi Toyota välja kaks Corolla erimudelit, pisut maasturilikumaks tuunitud Treki ja sportliku GR Sporti. Nagu Toyota puhul ikka, tähistab GR siin Gazoo Racingut – see on nimi, mis meile viimastel aastatel tänu Ott Tänaku-Martin Järveoja mehetegudele suures autorallis hästi meelde jäänud.
Kuniks valikus pole Corolla päris-GR-versiooni (Briti automeedia teatel peaks ca 250 hj GR Corolla jõudma teedele 2023. aastaks), mis kannaks välja võrdluse VW Golf GTI või Ford Focus ST-ga, peab GR Sport täitma Corolla mudelirivi kõige sportlikuma versiooni rolli. Auto varustatakse kas 1,8- või 2liitrise bensiinimootoriga hübriidajamiga, mil võimsust vastavalt 122 ja 184 hobujõudu. Keretüüpe on kaks, kas viieukseline luukpära või universaal ning kaks on ka varustusastmeid, GR Sport ja GR Sport Plus.
Kroomitud radiaatorivõred, eksklusiivsed liistud kaitseraual, läveliistud ja tagumine õhuhajuti, 17 või 18tollised veljed ja GR Sport mudelite eripäraks olev värvilahendus (Dynamic Grey) toonitavad, et päris tavalise Corollaga siin tegu ei ole. GR Sport-varustusse kuuluvad veel spetsiaalselt selle mudeli jaoks loodud musta kanga ning nahka meenutavate detailidega kaetud sportlikud istmed.
Nagu võimsusnäitajad reedavad, on sõna „Sport“ mudelinimes eelkõige välimusele suunatud ning ka sportrežiimile lülitades suurt sportlikkust välja ei löö – pigem on rõhku pandud mugavusele ning üsna suuredki teekonarused triigib auto suurepäraselt ära. Aga veel kord – tegu ei ole „päris“ GR-iga.
Kui Toyota pisut enam kui aasta tagasi Avensise ajalukku saatis, kõlas kahtlusi, kas uus Corolla ja RAV4 ikka suudavad seda tühikut täita. Nüüdseks on selge, et suutsid küll – 2019. aasta Eesti automüügitabelis kerkis RAV4 aasta varasemalt II kohalt tabeli tippu ning Corolla sööstis 16. realt teiseks. Uute lisanimedega Corollade tulek lisab usku, et samas taktis hakkab jooksma ka 2020. aasta.