Hästi "kerkinud" Mazda3
Tõnu Ojala
20.11.2013

Nagu uut Mazda6, nii ühendab ka uut Mazda3 samanimelise eelkäijaga vaid nimi – auto ise on uus mis uus ja oma mõõtmetelt ei jää esimese põlvkonna Mazda6-st enam kuigi kaugele maha.

Kui sageli kipuvad Jaapani autode välimused kuidagi konservatiivsed välja kukkuma, siis viimaste aegade Mazdad on sellest patust puhtad – seal majas näikse disainerid endiselt ligi pääsevat nii auto sisemuse kui välimuse kujundamisele. Mazda rõhub jõuliselt sellele, et teha asju omamoodi, mitte teisi järele tehes.

Selle tõestuseks on ka uue „kolmese” reklaaminäoks valitud Dick Fosbury. Kes spordiajaloos kodus ei ole, siis tegu on mehega, kes kuuekümnendate aastate lõpus otsustas kõrgushüppes kõiki seniseid kaanoneid eirata ja hakata hüppama uut moodi, floppstiilis – nagu me praegu oleme harjunud nägema. 1968. aastal Mexicos kõigi jahmatuseks ta sel moel võitis koguni olümpiakulla.

Kuidas Mazda „Fosbury’t teeb”? Loe detsembri Tehnikamaailmast!

Artikli märksõnad: 

Sarnased artiklid